.

.

czwartek, 4 sierpnia 2016

H & M HOME

Niedawno otworzyli u nas H&M HOME - długo czekałam na ten sklep. Przeglądałam dosyć często asortyment w internecie i zawsze żałowałam, że nie ma go  nigdzie blisko. Zakupy, których nie mogę dotknąć/obejrzeć z bliska zanim kupię jakoś do mnie nie przemawiają. Kupuję przez internet ale rzadko, kiedy muszę lub gdy coś podoba mi się na tyle, a nie ma tego nigdzie w sklepach. Najczęściej teraz są to gadżety dla mojego dziecka ;-)

A tutaj moje wczorajsze zakupy z wyprzedaży w H&M:

Szklany dozownik do mydła przeceniony z 49,99 zł na 10 zł

 Ceramiczny dozownik i puzderko przecenione z 39,99 zł/szt na 10 zł/szt

Drewniane świeczniki przecenione z 19,99 zł/szt na 10 zł/szt

A tutaj Pepco: wazon 19.99 zł i świecznik przeceniony z 7,99 zł na 4,99 zł

        

Generalnie nie robię zakupów w Pepco. Chodzę od czasu do czasu i czasem coś się trafi. W sumie zakupy wyniosły mnie 75 zł, gdzie sam wazon (tej wielkości) stylizowany na ten, który mam w internecie kosztuje ponad 100 zł... Wszelkie gadżety ze zdjęć zadomowiły się już u mnie na półkach, a dozowniki rzecz jasna w łazience :-) Cały czas próbuję zrobić coś z pustym miejscem jakie zagościło u mnie po remoncie (zdjęcia tutaj) Najgorsza jest dla mnie do zagospodarowania ta szara ściana, bo nadal świeci pustkami... Nie mam na nią pomysłu jak i na tą komodę z tv...

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz