.

.

środa, 21 maja 2014

Wyróżnienie

Po wyjątkowo męczącym wczoraj dniu (mimo pięknej pogody) - jak to każdego dnia bywa -> wzięłam laptopa na kolana, by odstresować się troszkę "buszując" na bloggerze. Loguję się, a tam przemiła niespodzianka. Dostałam wyróżnienie, czym jestem bardzo mile zaskoczona! :)


Za wyróżnienie bardzo serdecznie dziękuję Dorotce z Zielonkowego Domku

Bardzo się cieszę, że są osoby, które do mnie zaglądają. To dla mnie naprawdę ogromne wyróżnienie.

Odpowiedzi na pytania:

 1. Szczęście daje mi........ dają mi najbliżsi, moja rodzina, mój M.
 2. Pisanie bloga to dla mnie...... wspaniała przygoda i duża frajda.
 3. Humor poprawia mi.... zakupy działają na mnie kojąco :) A poza tym bardzo się relaksuję i wyciszam        podczas dłubania w skalniaku wśród roślin - mogłabym to robić godzinami :) 
 4. Przyprawa , którą uważam za niezbędną w kuchni to.... Lubię eksperymentować z przyprawami, mam      wiele ulubionych ale najbardziej niezbędna -pomijając sól i pieprz :) jest mi chyba klasyczna vegeta :)
 5. Czekam z utęsknieniem na... urlop, a co za tym idzie, to chwile wolności w sadzie :) Mogę wtedy              całymi dniami tam przesiadywać robiąc coś pożytecznego na świeżym powietrzu i przy okazji się              zrelaksować i opalić :)

Ja również chciałabym wyróżnić kilka blogów. A są to:

All about home
Prowansalskie klimaty
Pretty home
Drewniana szpulka
Smak życia
AneaArt
Przy kasztanowej alei
Milka home

A nominowanych poproszę o dokończenie zdań:

Największym sukcesem, jaki udało mi się osiągnąć jest...
Najbardziej nie lubię, kiedy...
Odkąd piszę bloga to....

Będzie mi bardzo miło jak przyjmiecie ode mnie to wyróżnienie :)

KOCHANE, ja jako początkująca blogerka nie znam do końca zwyczajów panujących w tym świecie. Właściwie to nie wiem, czy gdy ma się ochotę kogoś wyróżnić - trzeba zadać mu pytania? Jeśli nie jest to punkt obowiązkowy, to nie musicie na nie odpowiadać :) 

Pozdrawiam ciepło, 
K.



11 komentarzy:

  1. Super odpowiedziałaś na pytanka... I masz rację z tymi zakupami , ja mam to samo .... zakupy mnie relaksują ... Buziaki przesyłam :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy chyba na większość pań działają kojąco :)

      Usuń
  2. Przyjmuję z wielką radością i mam nadzieję,ze niezapomnę o odpowiedzi na pytania!!!Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, bardzo mi miło :)))
    Pozdrawiam serdecznie-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za wyróżnienie :-)Z wielką przyjemnością, gdy tylko znajdę odrobinę czasu odpowiem na pytania.
    Buziaki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie i witam w blogosferze :) Im nas więcej tym lepiej, fajnie oglądać piękne wnętrza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bardzo dziękuję za wyróżnienie postaram się odpowiedzieć na pytania:-)pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, z ogromnym opoznieniem, ale nareszcie dotarlam :)
    Bardzo, bardzo dziekuje za wyroznienie, jest mi ogromnie milo.
    usciski

    OdpowiedzUsuń